Terapi Veteriner Logo

Hizmetlerimiz

microchip

Mikro Chip Uygulaması

Mikroçip mercimek tanesi büyüklüğündeki çipin deri altına uygulanarak evcil hayvani kimliklendirme işlemidir.
Laboratuvar Hizmetleri

Kliniğimizde Petlerinizin ihtiyaç duyacağı tüm tahliller kendi bünyemizde bulunan Tam kan, Serum Biyokimya, kan gazları cihazları yanında Konvansiyonel olarak periferik yayma
Pet Hasta Takip

Hasta Takip Sistemi

Kliniğimize ilk kez gelen hastalarımızın ayrıntılı iletişim bilgileri alınmakta ve hasta takip sistemine kaydedilmektedir.
Kuduz Antikor Titre Belirleme

Bu test AB tarafından yapılması zorunlu ilan edilen bir uygulamadır.
Mama Satışı

Pet Malzeme, Aksesuar Satışları

Geniş ürün yelpazesi ve ayrıntılı teşhir reyonlarımızla aradığınız tüm pet malzeme ve aksesuarlarını rahatlıkla bulabilirsiniz.
Pet Bakım Hizmetleri

Pet Kuaför, Bakım Hizmetleri

Kedi ve köpeklerin deri, tırnak ve tüy sağlığının korunması için düzenli olarak bakıma ihtiyaç duyarlar.
Pet Ultrason

Pet Ultra Sonografi

Terapi Veteriner Kliniği, minik dostunuzun tüm acil durumlarına karşı son teknoloji cihazlarla donanımlıdır.
Acil Müdahale

Acil Müdahale Hizmetleri

Cerrahi Operasyon

Cerrahi Operasyon, Müdahale Hizmetleri

Pet sahiplerinin cerrahi işlem öncesi tereddütleri olur ve biz Klinik olarak bunun farkındayız. Petiniz ameliyata girmeden önce uzman hekimimizce konsulte edilir.
Aşılama Hizmeti

Koruyucu Hekimlik, Aşılama Hizmetleri

Sahiplendiğimiz hayvanımıza hastalıklardan uzak tutmak için doğru zamanda ve periyotlarda, Anti paraziter tedavilerinin ve aşı uygulamalarının yapılmasına özen göstermeliyiz.
Genel Muayene

Genel Muayene Teşhis ve Tedavi

Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere, kuş, balık ve egzotik hayvanların sağlık sorunlarını giderme amaçlı teşhis tedavi hizmeti sunmaktayız.
Nöbetçi Veteriner

Adana Nöbetçi Veteriner Hekimlik

Nöbetçi veteriner hekimlik hizmetini Adana Geneli, Çevre il ve ilçelerde 7/24 Esasına göre değerli pet dostlarımıza gönül vermiş içtenlik ve gönül bağıyla bağlı çalışma ekibimizle yürütürüz.
Terapi Veteriner Kliniği | 2006
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram